Personal trainer-palvelut

Yrityksille, yhteisöille ja yksityisille 

Oletko  aloittelija, kuntoilija tai aktiivikuntoilija? Oletko voimaa, vireyttä ja tasapainoa tarvitseva ikäihminen?

Löydämme keinot ja  motivaation,  tehdään  tavoitteet ja niistä totta. Tärkein ja pitkäaikaisin tavoite  on saada liikunta luonnolliseksi osaksi elämää. Asintunteva ohjaus jo 8 vuoden kokemuksella.

Tarpeeksi pienin askelin  kohti  tavoitteita. Tavoite saattaa olla marathon, verensokerin tasapainottaminen, laihtuminen, kiinteytyminen tai isommat lihakset. Tavoitteena voi olla arkiaskareissa jaksaminen tai  asunnosta  ulos pääseminen/uskaltautuminen. Ikä-ihmisillä tavoitteena on mahdollisuus saada asua kotonaan mahdollisimman pitkään ja tähän tarvitaan voima-ja tasapainoharjoittelua joka onnistuu myös kotioloissa.

Yksi menestystarinoista

Istumatyöntekijä joka oli aloittaessamme  niin sanottu sohvaperuna ja merkittävän lihavuuden omaava  juoksi vuodessa puolimaratonin 2 tuntiin.  Asetimme ensimmäiseksi tavoitteeksi puolimaratonin  päätimme, että ensimmäinen välietappi on puolen vuoden päässä oleva  puolimaraton.  Siihen oli aikaa 6 kuukautta ja 10 päivää. Sitä varten tehtävä kunto-ohjelma oli sellainen, johon asiakas  varmasti löytää aikaa.  Tavoite saavutettiin aikaan n. 2 tuntia 15 min. Seuraava tavoite oli taas puolenvuoden päässä oleva puolikas joka menikin aikaan n. 2 tuntia. Täysi marathon myös juostu.